Jak nakupovat

♥ WWW.TEXTILFORUM.CZ ♥

 

CHCI U VÁS NAKOUPIT 

NENAŠLA/NENAŠEL JSEM CO JSEM HLEDAL/A

Nevadí, napište nám na IG, Whatsapp nebo e-mail, ne všechny látky máme na e-shopu, některé najdete pouze na kamenné prodejně, většinou je na e-shop nedáváme z důvodu, že je extrémně náročné vyfotit jejich barevnost a fotky zkreslují realitu. Pokud zboží nenajdeme ani u nás na prodejně, tak ho můžeme poptat u našich dodavatelů.

Mobil/Whatsapp: +420 602 444 873
e-mail: info@textilforum.cz
IG: svadlenka_z_vinohrad


KAMENNÁ PRODEJNA

CHCI VÁS NAVŠTÍVIT OSOBNĚ

Tak to budeme nejšťastnější na celém světě:o) Naši prodejnu najdete v Praze na adrese Uruguayská 416/11, pár kroků od Náměstí Míru.

Otevírací dobu máme pondělí až pátek 10-18 hodin.

ZAPARKUJU U VÁS AUTEM?

Parkování je na Vinohradech komplikované, všude jsou modré zóny, tedy placené parkování, a doba parkování je omezena maximálně na 1 hodinu denně. Doporučujeme se k nám raději vydat městkou hromadnou dopravou, tramvají nebo metrem na Náměstí Míru nebo I.P. Pavlova, obě zastávyk jsou v docházkové vzdálenosti od prodejny.


CO JE DŮLEŽITÉ VĚDĚT?

BAREVNOST LÁTEK

Snažíme se mít na e-shopu co nejvěrohodnější fotografie, ale je velmi těžké látky vyfotit a zachytit jejich barevnost, proto spoustu látek, které máme na prodejně, nenabízíme na e-shopu. Nepodařilo se nám je zachytit tak, aby co nejlépe zobrazovaly realitu. Barevnost také velmi ovlivňuje nastavení vašeho telefonu nebo počítače, ze kterého nakupujute, vždy doporučujeme mít jas o displeje nebo obrazovky nastavený co nejvýš, abyste si látky mohli prohlédnot co nejlépe.

Pokud si nějakou barvou nebo vzorem nejste jistí, napište nám a můžeme vám doposlat například video dané látky, nebo ji vyfotit na přirozeném světle.

SRÁŽLIVOST LÁTEK

Látky z přírodních materiálů se srážejí, srážlivost se může pohybovat mezi 0-15%, někdy může být až 20%, proto VŽDY látku před jejím nastříháním vysrážejte žehličkou, nebo, pokud je to u dané látky možné, ji vyperte.

Látky z umělých vláken jako polyester, polyamid a podobné, se ve většině případů srážet nemusíte. Co ale VŽDY vysrážet musíte, jsou podšívky.

BAREVNÁ STÁLOST LÁTEK

Je nutné být opatrný při kombinování tmavých a světlých materiálů, tedy pokud se chystáte šít například kalhoty z černé a bílé látky, VŽDY si nejdřív vyzkoušejte vyprat vzorečky látek dohromady, ať si ověříte, jestli tmavší látka nebude barvit.


DOPRAVA 

JAK MI ZBOŽÍ POŠLETE?

Balíčky posíláme s dopravcem GLS až k vám domů, pokud vám doručení domů. Níže uvedené ceny jsou platné při platbě předem na účet nebo přes online platební bránu.

CENA dopravy při nákupu do 1.000Kč - 79Kč
CENA dopravy při nákupu od 1.000Kč do 2.000Kč - 99Kč
CENA dopravy při nákupu od 2.000Kč - ZDARMA

Pokud nechcete využít dopravu až domů, můžete zvolit Zásilkovnu, kde si vyberete výdejní místo pro doručení balíčku.

CENA dopravy při nákupu do 2.000Kč - 79Kč
CENA dopravy při nákupu od 2.000Kč - ZDARMA

KDY MI BALÍČEK DORAZÍ?

Z pravidla doprava balíčku k vám domů trvá 1-5 pracovních dní, pokud by to mělo být déle, budeme vás předem informovat. U objednávek na zakázku je doda dodání individuálně, většinou v rozmezí 5-20 pracovních dní.

POSÍLÁTE I NA DOBÍRKU?

Ano, na dobírku posíláme, ale pouze objednávky do maximální hodnoty 5.000Kč a dobírka je zpoplatněna částkou 259Kč.

CHCI NAKOUPIT NA PRODEJNĚ VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ ZBOŽÍ, POŠLETE MI HO DOMŮ?

 Ano, pokud si na prodejně vyberete větší množství zboží, tak vám zařídíme dopravu až k vám domů, zboží odesíláme vždy následující den ráno. 

JAK MŮŽU ZA SVŮJ NÁKUP ZAPLATIT?

Na našem e-shopu můžete platit online platební kartou, ApplePay, GooglePay nebo klasickým převodem. Pokud se rozhodnete nás navštívit, tak můžete zvolit platbu hotově nebo kartou až při vyzvednutí balíčku u nás.

Na platbu převodem čekáme maximálně dva pracovní dny, potom zboží uvolníme pro další klienty/ky. Zboží k osobnímu vyzvednutí blokujeme pouze tři pracovní dny, prodloužení je nutné si domluvit telefonicky nebo e-mailem.

Platba na dobírku je omezena do hodnoty objednávky 5.000Kč a je zpoplatněna za 259Kč.

Můžete také využít služby PlatimPak, kdy si platbu odložíte až na 30 dní. Službu poskytuje externí společnost Raiffeisenbank s.r.o., více informací si můžete přečíst na webu Platimpak

Pokud máte ke službě jakékoliv dotazy, kontaktujte prosím jejich zákaznickou linku, my službu neprovozujeme a tedy nemůžeme vyřešit případné dotazy nebo problémy.

Infolinka PlatimPak +420 412 440 000


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ

Látky, které jste si u nás objednali a byly pro vás ustřiženy na objednávku NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT. Vrátit lze pouze látky, které jste koupily v kuse tak, jak byla uvedena jejich skladová zásoba, tedy pokud nabízíme látku, kde je její skladová zásoba 6 metrů a vy si koupíte všech 6 metrů, tak je možné ji vrátit v zákonné lhůtě 14 dní od jejího přijetí, pokud vám z těch 6 metrů ustříhneme například 2 metry, látku není možné vrátit.

Časopisy a kosmetické zboží také NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT.

Ostatní zboží je možné vrátit v zákonné lhůtě do 14 dní od přijetí balíčku. Zboží zabalte zpět ideálně do krabice, ve které vám přišlo, popřípadě do jiné, která bude mít odpovídající velikost a ochrání zboží před poškozením. Do krabice přibalte vytisknutý a vyplněný FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Prosím mějte na paměti, že vrácené zboží musí mít všechny originálně připevněné štítky a etikety, nesmí být nošené, nijak upravované, čisté, v originálním balení a kompletní.

Pečlivě zabalené zboží nám pošlete na adresu: Textil Forum, Uruguayská 416/11, Praha 120 00

Zboží odeslané na DOBÍRKU NEPŘIJÍMÁME doprava je v případě vrácení zboží na vás.

Zboží neprodleně po přijetí zkontrolujeme a pokud je vše tak jak má, vracíme peníze vámi zvoleným způsobem, který jste uvedli na formulář. O vrácení vás budeme informovat, převod peněz zabere maximálně dva dny.

CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ

Pokud se rozhodnete o výměnu za jiné zboží, prosím kontaktujte nás, dopravu zařídíme za vás. Výměna je možná v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení balíčku a také NENÍ MOŽNÉ MENIT látky, které vám byly ustřižené na míru.

Mobil/Whatsapp: +420 602 444 873
e-mail: info@textilforum.cz


REKLAMACE ZBOŽÍ

CHCI REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Na naše zboží máte záruku 2 roky, pokud se u něj objeví nějaká závada, kontaktujte nás prosím a zboží s vyplněným REKLAMAČNÍM FORMULÁŘEM pošlete opět na adresu uvedenou na formuláři.

Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale uděláme vše pro to, abychom to zvládly co nejrychleji.

Látky, které byly rozstříhané NENÍ MOŽNÉ REKLAMOVAT

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz