Reklamace a vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ

Zakoupené zboží lze vrátit v zákonné lhůtě 14 dní od jejího přijetí. 

Zboží zabalte zpět ideálně zpět do krabice, ve které Vám přišlo, popřípadě do jiné, která bude mít odpovídající velikost a ochrání zboží před poškozením. Do krabice přibalte vytisknutý a vyplněný Formulář na vrácení zboží, a vše zašlete na adresu uvedenou na formuláři.

Prosím mějte na paměti, že vrácené zboží musí mít všechny originálně připevněné štítky a etikety, nesmí být nošené, nijak upravované, čisté, v originálním balení a kompletní.

Doprava je v případě vrácení zboží na Vás. Zboží odeslané na dobírku nepřijímáme.

Zboží neprodleně po přijetí zkontrolujeme a pokud je vše tak jak má, vrátíme peníze způsobem, který jste uvedli na formuláři. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat. Prosíme, berte na vědomí, že vrácení peněz na Váš účet může trvat až 2 pracovní dny.

 

CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ

Pokud se rozhodnete o výměnu za jiné zboží, prosím kontaktujte nás, dopravu zajistíme za Vás.
Výměna je možná v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení balíčku.

Mobil/Whatsapp: +420 602 444 873
e-mail: info@textilforum.cz


Zboží, které NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT/VYMĚNIT:

- látky ustřižené na objednávku (vrátit lze pouze látky, které jste koupili v kuse tak, jak byla uvedena jejich skladová zásoba)

- časopisy 

kosmetické zboží 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Na naše zboží poskytujeme záruku 2 roky.
Pokud se u něj objeví nějaká závada, kontaktujte nás prosím, a zboží s vyplněným Reklamačním formulářem zašlete na adresu uvedenou na formuláři.

Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale uděláme vše pro to, abychom to zvládly co nejrychleji.


Zboží, které NENÍ MOŽNÉ REKLAMOVAT:

- látky v jiném stavu, než v jakém byly zakoupeny (tj. rozstříhané, nabarvené, či jinak upravené)

 

V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vrácení či reklamace nás neváhejte kontaktovat na výše uvedených kontaktech.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz